Men snälla farmor!

Det här är heeeelt sjukt, farmor ringer igen och frågar vad syster önskar sig i julklapp!!! Är verkligen helt allvarlig just nu, det är ju ett skämt. Det var 5 eller 6 gången som farmor ringer hit för att fråga vad syster önskar sig i julklapp. Kanske vore bättre att ringa till huvudpersonen själv för att undersöka det men tydligen inte ett alternativ för kära farmor...

Farmor frågade dock denna gång vad undertecknad önskar sig, kors i taket. Eftersom det är noll i huvudet så fick hon inga alternativ men då sa hon "jag har en ide redan som jag tror du kommer tycka om" kontrade då med "men va bra, då behöver jag ju inte säga nåt om du redan vet, jag litar på dig farmor"... då säger hon "ja, det är en jätte bra sak som jag vet du kommer tycka om och som passar, men jag tänker inte säga nu vad det är....."

Är hon inte världens gulligaste farmor även att demensen börjar lysa igenom nu?

Gav alla fall numret till syster så nu hoppas vi det var sista gången hon ringde för att fråga om julklappar....

Heja tre kronor!!


kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0