På killfronten nytt

Mariestad killen hade julfest i fredags och då hände det grejer kan det lovas. Det kom först ett sms under eftermiddagen där det varnades för yrsliga sms ikväll.
När sedan smsen kom började det enlig följande:
(För blondisar M=Mariestad S=Svar)

23.58
M: "Nu är jag yrslig, styrdans inte så bra på det ;)"
S: "Trodde du skulle yrsla om annat än styrdans, ex mys i soffan ;o) Om det inte är myslåtar så klart"
M: "Myslåt dansar jag naturligtvis bara med dig ;) mänga drinkar inga mojitos :("
S: " Oj, charmig kille.... Tur att jag ligger ner annars hade du fått mig på fall ;o), får väl hålla dig till gt tills jag kommer och kan styra bitar med Mojitos."
M: "Styra? Vet inte om jag ses fram emot det eller är orolig ;) full är jag däremot"
S: " Nu ska jag sova, ska nog drömma om dig och hångel... Hoppas du har roligt, sov gott! Kram"

01.26
M: "jäklar vad vi kommer hångla i natt ;) festen slut, inget hångel förutom med dig :-# Hinner vi ses före jul!?"
01.29
M: Hoppas hånglet i drömmen var bra ;-)"
01.40
M: "Synd att du sover ;-) försöker väcka dig :)"
S: "Du lyckades, drömde precis att tröjan höll på att åka av ;o)"
M: "Synd att jag väckte dig ;-) hade hoppats drömmen var bra :)"
01.51
M: "Somnade du igen ;)"

De senaste messen lästes på morgonen med ett leende på läpparna, han stiger mer och mer i grad. Lite små charmig blir beyget.
Men tyvärr blir det nog inte att hinna träffas innan jul, men efter nyår kan det bli en tur upp till Mariestad för att träffas. Känns dock lite konstigt att ha fattat tycke för någon man aldrig har träffat, det kommer ju säkert inte bli mer men hittills är han verkligen en 10-poängare!!!

Det var allt på killfronten denna helg!

Killar, killar, alla snackar bara om killar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0