Handbollsfeber

Hoppas att hela Sverige sitter bänkade nu framför tv´n, det är gossarna i blågult värda. Har alla fall lyckats påverka de rostiga damerna på jobbet som igår hade suttit bänkade framför apparaterna. Det roligaste med det är nog diskussionerna som följde idag på fikarasterna, från att ha gått i tantvarningskjolar och senilsnören till glasögonen exploderade dom idag och blev handbollsexperter!
Hur underbart är inte det?

Hör på den här:
"jag fattar inte hur man kan skjuta straffen där målvakten har benet, varför skjuter man inte där det är tomt?"

En till smart analys var:
"Varför springer man inte ut o tar bollen när dom andra bara står och kastar till varandra?"

Älskar verkligen arbetskamraterna!

Nu blir det att heja vidare, tappa rösten och kamma hem vinst från svenska spel för att tippet går in!!!!

Ich libe dich Schweden!


Kommentarer
Postat av: Forne

Vassa analyser av järngänget på ditt jobb ;-)
Eleverna har en hel del sköna kommetarer också:

- Alltså kan man inte bara slå ner han med bollen, ta den själv och sen slänga den i mål!

Jovisst kan man det....

2008-01-24 @ 21:20:02
Postat av: Mira

E d snart slut med sport här??? ;)

Blöt közz

2008-01-24 @ 21:30:49
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Jennie

jo jag ska försöka fixa något, men hon ska inte ha någon bild då? eftersom jag inte har någon bild! hehe.. och vad ska det stå för text? shohoooww, snart är jag i GBG och shoppar loss! haha nej det har jag inte råd med men, är snart i gbg iaf =)

puss puss

2008-01-24 @ 21:53:20
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0