Sex i City

Glamour livet i Göteborg är strålande.
Kliver upp ur sängen med sexiga underkläder, nytvättat hår och sminket redan på plats. Tassar på tå ut i köket för hälsenerna är så korta efter allt shoppande i högklackat.
Vänder på klacken i köket eftersom frukost inte är att tänka på för att kunna hålla vikten. Sjungandes mot garderoben, som är lika stor som halva manhattan, går stegen och outfiten för dagen blir kortkort, dyrt och uringat (möte inbokat under dagen där det gäller att sälja utan att gå sängvägen).
Väl ute på gatan står en taxi och väntar för att köra ett kvarter till lunchresturangen där alla väninnor sitter redo för en trevlig pratstund om allt underbart sex man hade under natten.
Efter några salladsblad som tog fyra timmar att svälja blir det en liten shoppingrunda som spränger Amex kortets gräns så det krävs några väl valda ord till den otroligt unga mannen bakom disken för att ytterliggare ett par onödiga skor får en ny ägare.
Mötet blev inställt, råkade fastna i hissen men en främling som hade de mest otroliga leksaker man kan föreställa sig i sin väska. Väl uppe på kontoret var outiten nerfläckad och klacken på nya skorna gått av så det var bara att vända hem.
Kvällen spenderades i goda vänners lag på en extremt dyr krog där de bara serverades Cosmopolitans. Blev jätte full men sminket, håret och outfiten såg likadan ut innan kvällen startade.
Det följde med en välbetald bankman hem som visade sig villig att spendera alla sina miljoner för att få en fru vid sin sida. Att han också visade sig vara guds gåva till kvinnan i sängen var ingen nackdel.
Solen gick sedan sakta upp och en ny dag med sex i city tar sin början.


Så, fler som lever Sex i City liv?

Kommentarer
Postat av: elin

nej inte sådär härligt, men va faan. jag är 16, det kommer väl haha

2008-01-23 @ 22:31:19
URL: http://loveeachday.blogg.se
Postat av: Lisa

I wish I did...men tyvärr... Här i byn finns de ingen lyx, bara stekoset från den hemska fabriken Dafgård precis runt knuten! Jag har gett upp livet i lyx!!

Rösten kommer väl vara helt borta i morgon antar jag! FAan om vi inte tar denna matchen nu...De behöver vi!

Kommer komma tillbaka till din blogg...du skriver riktigt kul!!

Ha en toppen kväll!!

Kramelikram

2008-01-23 @ 23:00:46
URL: http://lisham.blogg.se
Postat av: Emma @ Journalen

Den repliken ska jag prova nästa gång, haha :) Konstigt, jag är värsta SATC-fantasten, men har nog aldrig druckit en cosmopolitan i hela mitt liv. Det måste det bli ändring på det på lördag.

2008-01-23 @ 23:11:19
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Matias

Nja de är vell att ta i om man säger det... eller mernar nja jag gör vell inte de precis

2008-01-23 @ 23:40:45
URL: http://www.valpen.net/mattias
Postat av: Jennie

Jaha, men alltså jag har ju inget photoshop då är det ju inte lika roligt?! Men jag kanske kan be en fixa.. Men hur vill hon ha den då?

2008-01-24 @ 13:42:38
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0