Gästbloggning av syster

Jajjemän, här våldgästar jag i min älskade systers blogg medan hon lagar mat..
Ja, hon lagar mat till hela familjen och nu tänker ni säkert "varför?"
Jo kära vänner det ska jag berätta för er, det beror på att vi förlorade bowligen..
Den som förlorade fick ta på sig att laga mat så det var bara att göra det!
Vi förlorade till och med över lillebror, tror vi måste spela ännu mer bowling på
lillebrors Wiii så vi slutar förlora..

Haha men frågan är om vi kan träna mer än vad vi redan har gjort idag?!
Jag har ont i hela kroppen och min axel går nog snart ur led..
Vi är helt galna här hemma, jag har filmat när vi ser ut som mongon nere
i allrummet! Bowling, baseball, tennis, golf har gått varmt på tvn nere och
ja, det är nästan krig!

Måste säga att syster min var grym på tennis, men ja, på de andra sporterna
måste jag säga att jag regerade ganska fett ;)

Nu är det slut på gästbloggandet här, trevligt att få in en fot på syrrans blogg.
Måste ju även göra reklam för min egen då ;)
sivle.blogg.se välkommen att kicka in där!


/Syster till bloggerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0