Helgen

Internet i skärgården var bara att glömma, försökte i över en timma men gav upp när tålamodet inte fanns kvar. Det blev istället målande av träpanel, laga mat, äta mat, plocka iordning efter två hungriga hårt arbetande män (läs jobba lagom män) och mycket skratt med underbara människor.

Helt underbart att ha en sån här helg ibland där mobilen saknar teckning, internet fungerar knappt och allt man ska göra finns utomhus. Frisk luft har det intagits i mängder. Lika så rödvin och god mat!


Nåt som inte förekommit i stora mängder under helgen är hett gos o mys (läs brutalt, hett sex), förutom i natt då drömmen bestod av att svärmorsdrömmen erbjöd Gry Forsell a hot moment. ;o)
Drömmer verkligen så himla konstiga saker när det gäller han, att han dumpade lilla mig mitt framför alla vänner på en bar och så nu detta.


Nu ska det göras annat än blogga
Miss mus vill ha besök....


Lantliv & Rödvin

Kommentarer
Postat av: sis

du är fan äcklig.. haha hela bloggvärlden behöver väl inte veta när du ska ligga.. hahaha

2008-05-18 @ 22:23:24
Postat av: Syster

jag älskar dig med!

2008-05-19 @ 17:35:03
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Adde

Du är så.. ja fan.. du är du.. inget mer att tala om. du är min bitch

2008-05-19 @ 18:32:50
Postat av: Maggis

hahahahaha! vad skön du är!! Låter som en rolig och avslappnande helg utan massa måsten!

Kram

2008-05-19 @ 20:34:59
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: gunnel

Ha det bra i sänghalmen.Kunde inte låta bli Lisa stryper mej säkert.

2008-05-19 @ 20:38:59
Postat av: Maggis

Hej hej! Jag lovar söta du att jag inte ska glömma dig!! De går inte!

Mys åt mig med nu din nykäratok!!!! Jag går i torkans tecken=(
Kram

2008-05-20 @ 21:12:38
URL: http://magda8004.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0