Mer jobb=Mindre sex?!?

Det är hårt att vara arbetande "ihopkvinna".
Hade svårt att hålla mig vaken längre än 22 på kvällarna innan svärmorsdrömmen klev in i livet men då var arbetsbelastningen mycket mindre och pluggandet inte lika intensivt som nu.
Hur tror ni det är nu då?

Nu BÖR man vara pigg och social på kvällarna hur tuff arbetsdagen har varit. Phhuuu säger jag bara!
Har svårt att hålla de lilla gröna öppna så fort man kliver innan för dörren. Skulle lätt kunna gå och lägga mig när jag kommer hem klockan 19 men det lämpar sig inte...
När bingen väl ska intas är det näst intill omöjligt att hålla sig vaken. Igår somnades det visst mitt i en diskussion, gissa om man var populär då?

Tror verkligen att det ska till tuffare tag vid nästa löneförhandling så att arbetstiden kan minskas, Hur kommer det gå annars med utökning av familjen?
Barn på postorder, finns det?


Ikväll fick jobbet följa med hem vilket innebar att hemkomsten blev vid ca 18.  Svärmorsdrömmen är och spelar en golfrunda så jag ska försöka få i mig ett glas rött och hoppas på att man blir "glad, kåt och tacksam"!!!


Sömn & Sex

Kommentarer
Postat av: syster

lever du eller? :P

2008-06-02 @ 20:23:27
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Monica

Mer jobb = mindre sex kan stämma men här kommer en sanning till.
Fast sällskap = mindre blogg!!!!!!!
Så kan du ju inte göra mot oss alla som håller oss upp daterade via din blogg :-)!
Jodå det kan du visst! Du är värd din älskling.
Saknar dig massor. Ser så himla mycket fram emot att träffa dig!
Monica

2008-06-03 @ 20:17:30
Postat av: Maggis

Hoppas allt e bra med dig!!!=) Kram

2008-06-04 @ 08:52:05
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: jennie

den bästa systern ever :) jag tror jag har pengar, och per med.. vi beställer på måndag när han kommer hem! då borde det väl finnas biljetter? Eller så kan du beställa nu om du vill så kan vi sätta över penger i veckan? Puss sis

2008-06-13 @ 00:20:17
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0