Sorry igen...

Det är verkligen inte lätt det här med blogging. Men lovar från och med NU att det ska skärpas!

Sitter just nu på JOBBET, ajsing bajsning som syster skulle sagt!
Men det skits det i just nu för här är det folk som vill ha blogginlägg.

Nu kom kollega Malin in med jordens nackspärr, hon ser ut som en robot!!!

Måste hjälpa till här.

Ett ögonblick.................
Puss på er tålmodiga hjältar!


_____________________________________________________________________

Så, då var Malins nacke fixad, eller så gott som alla fall.

Jo, livet rullar på med hejdundrandes fart.
Dagarna flyger nästan fram och det känns som man är oförskämt lycklig.
Det kanske är fel att känna så men ibland undrar jag verkligen om det verkligen hur länge det kommer vara så här innan den stora katastrofen kommer, för det gör den ju alltid när det gäller mig!

Men det är ändå annorlunda nu, jag har lovat mig själv att verkligen inte tänka så utan verkligen försöka förstå att jag är värd detta!
Har älskade Monica och underbara Mira till hjälp att banka in det i skallen att jag faktiskt är värd detta!
Tack underbara människor för att ni är såååå himla fantastiska och för att ni ger så mycket kärlek!

Blir hämtad idag av mitt hjärta för att spendera hela helgen ute i skärgården och lantisliv hos härliga A & J.
Ska försöka blogga under helgen så gott det går!

Många pussar och kramar från en solstråle

Kommentarer
Postat av: Mira

Åhhh, så underbart att höra av dig!

Ha ljuvligaste, mysigaste helgen i skärgården...

Njut av det andra du har omkring dig nu! ;)

Vi andra väntar självklart tålmodigt (försöker låta positiv och inte det minsta bitter). Livet är alldeles för kort. NJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!

Pussy pussy

2008-05-17 @ 19:11:17
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Becka

Är inte alla människor värda att vara lyckliga?
Jo, så är det ju och det gäller ju också dej!
Försök njuta (vilket jag tror du gör...det hörs på dej när du skriver)!

Hoppas helgen i skärgården har varit underbar!

2008-05-18 @ 11:23:43
URL: http://beckasinnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0