Underbara Kalmar

Gårdagen spenderades på studentpubben, oj va gammal man blev helt plötsligt!
Systers vänner var av blandad valör och berusningsgrad.

Det gamla gänget från Viken var där och satt i ett hörn och prata

Nya blondie (Hilda den vilda var blondie tidigare men blev nu av med titeln) kläckte ur sig gårdagens bästa kommentar
"jag ska bli idrottslärare men jag har bollfobi"
Det måste ju vara som att vara enbent och satsa på att bli maratonlöpare, eller hur tänker man?
Eftersom diskussionen då fortsatte kom en till klassiker
"men jag ska lära mig att tycka om bollar, alla fall de små"
Gav då upp diskussionen....

Det blev en ganska tidig hemgång eftersom festen är ikväll!!!
Nu ska det väljas kläder
Finns det regler på hur uringat eller hur kort kjolen får vara när man är ihop?



Det enda mission för ikväll blir att komma ihåg att man är ihop
;o)

Puss & Paj

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha, bollar kan faktiskt vara farliga och man ska ju börja vänja sig av med sin fobi gradvis, så därför ska jag börja med dom små bollisarna. för att sedan gå på de stora enorma

2008-05-04 @ 19:09:21
Postat av: Mira

Inte större urringning än att mans er naveln. Gällande kjol, så skulle jag då inte rekommendera kortare än att man slipper tänka på rakningen...

Men fråga du svärmorsdrömmen! ;) Han kanske är av annan uppfattning!

Ha bästa dagen!

2008-05-05 @ 14:18:47
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0