Mary & Blogg

Det är absolut inte namnen på några framtida barn utan mer vad livet består & inte består av!
Det är så här (som om det inte fanns nog att göra i kalendern) att det har börjats med Mary Kay!!!
Som fristående hudvårdskonsult ska det göras karriär!

Ser det som en möjlighet att få komma ut och träffa massa härliga tjejer samt att få något som är lite " mitt eget". En liten hobby helt enkelt som också ger en extra slant i kassan samt användning av helt underbara produkter.
Min hy har verkligen förbättrats till 200%!!!!
Så mycket pengar som det har spenderats på massa svindyra produkter som inte alls har hållit för vad som utlovats. Nu är det slut med det!
Så om just du inte hört något från mig än så är det att vänta!!!
Om du läser och verkligen inte känner mig men vill " ta del av mig" ändå så släng in en kommentar så lovar jag att höra av mig!

Annars rullar ju livet i väldig vart! I helgen ska det faras hem tlll lilla vika, dop för kusinbarnet Agnes sen ska det Mary Kayás och fara runt på lillebrors alla 10000 bokade aktiviteter. Ska oxå hinna med att mysa MASSOR med lillkillen. Han är ju det bästa som finns....

Sen ska det hinnas med att pussa på MONICA, det vet hon dock inte riktigt om än... och faster ska också få sig ett besök!

Nu ska det tittas på SINGELMAMMORNA mitt nya favvo proggis!

GO MAMMIS!!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

du är utmanad! ;)

2008-09-16 @ 18:28:14
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0