Vet att jag är utmanande....

... men måste det betyda att man ska hänga med på alla utmaningar??? ;o)

Hahah
Det va väl lite roligt!?!

Här kommer nåt sjukt roligt alla fall:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Puss å kram!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
haha... Tillbaka till livet igen?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Vill du köpa jultidningar av mig?

Vilket sms blev du mest berörd av?
Tja pullan!

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Nu åker vi igenom västervik...


Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jaha, har ej kunnat kolla mina mail på ett tag


Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Fy fan:)

Vad vill du höra mest av allt?
Hej! Jag har ff, dvs familjefritt!

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Systra mi, tänk nu på att inte hitta några skandalknull i 22-års åldern!!!

Din romantiska replik?
Sug och slick- få toppen hård.

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
jasså, var du trött i morse?


Fick mig alla fall ett sjukt gott skratt... Tänk så tokigt det kan bli!

Utmanar vidare till alla brudar (och killar) som känner sig utmanande...

Puss & Pastej


Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahaha sjukt kul :P

2008-09-16 @ 20:19:24
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0