Alkoholvarning här!

vin ikväll igen...
hmm, nu börjar det bli lite
mycket utanför lägenheten vilket märks på
städning o tvättning
för att inte tala om disk sedan helgen

Skull just nu betala för att någon bara kom
och tvättade samt vek min tvätt
sen skulle jag nog klara av att diska själv

I eftermiddags var hela jobbet
hembjudna till en kollega som vi skulle avtacka
det var after work med vin o mat
sedan hade värdinnan gjort uppdrag som
skulle utföras hela tiden vilket blev helt galet roligt

I morgon finns inget inplanerat
så då ska det alla fall diskas
tvättid blev det först lördag morgon

imorgon ska det bloggas en hel del också
har tänkt att presentera
goodiebagen på ett lite annorlunda sätt ;o)
vissa av dom alla fall....

nu ska jag snart sova
det har det inte blivit mycket av heller


hörs vidare imorgon!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Hallå underbara Petra :)



Vin är gott :)



Msn fixat strax :)



Du blond...hehe, tur det bara va en dröm :)



Tänkte på en sak häromdagen, en av mina närmaste vänner heter Petra och när vi vart ute iblan o mött nytt folk så när vi presenterar oss så får vi konstiga blickar och folk tror vi driver med oss, Petra är ju ändå inte tet av de vanligaste namnen.

Tänk då om jag, du och min vän Petra skulle gå ut...vad skulle folk tro då? Haha... tror inte det skulle vart bästa raggningsättet iaf att 3 personer presenterar sig som Petra :)



Ska strax ge mig iväg till jobbet...usch och blä.



Önskar dig iaf en underbart bra dag med massa vin :)



Nu ska jag fixa dig på MSN... Kram från Mr Bananas bonusmamma :)

2009-04-02 @ 12:32:59
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0