Fullast i stan!?!

ojojoj...  nu är det redan påsk!
Det betyder ju att våren ska redan ha börjat o det ska intas massa godis
och så är det faktiskt.
Det har varit sommarvärme här på ostkusten
två helt underbara dagar med familjen
I går var det först promenad ute på underbara gränsö
med heeeeela familjen

Först skulle det köpas fika på kvantum o tas med
då kändes det som vi var en av "familjerna annorlunda"... haha
vilket hallå när 4 vuxna o 1st 8åring skulle välja fika!!!

Kvällen spenderades på en av "byns" allra härligaste
krogar
och vem blev nästan fullast i stan tror ni...
inte så svårt att gissa kanske ;o)

Ikväll blir det nog fest igen
känns som man gått bakåt i tiden o blivit 18 igen
måste dock få säga att just nu är det precis vad jag behöver
bara få vara, prata, njuta av singellivet, kanske t.o.m flirta om lusten finns

Det hände ju lite grejer i veckan här som jag ännu inte hunnit blogga om
Tisdagens dejt med skåningen var super
hade verkligen sååå mycket att prata om
och det märktes att båda tyckte om varandras sällskap
hade en super mysig kväll....

nu känns det som att skåne tror att det är "klappat & klart"
hmm...
jag tror inte jag vill ha någon/något nytt nu
om jag ska träffa någon så ska det vara
den med stort D
 även att det var kanon mysigt i tisdags så
vet jag inte om det verkligen fanns DEN känslan...

Men nu är det påskmys med
familjen som gäller
allt annat får stå åt sidan

återkommer nog imorgon om
det händer nåt snaskigt ikväll ;o)

ett litet PS bara...
jag kanske blir lite lesbisk ett tag framöver
det är nämligen så att jag kanske har fått
till en dejt med MARIA ROOTH
och skulle det ske blir jag troligen helt såld.....



påskpussar & grovhångel

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Vem är Maria Rooth???? googlar

Påskpuss!!

2009-04-11 @ 17:23:33
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0