Griniwini...

idag på jobbet var det hur grinigt som helst
slet som ett djur för att få ihop nån jävla logistik
så alla har en stol att sitta på när det kommer
och ska genomföra en utredning

men helt plötsligt skulle det göras av "lokalgruppen"
som skulle ha möte kl.13
och hade typ 100000 andra saker att göra

såååå jävla störigt
men, jag drog iskallt ut den "schema" jag börjat på
gav dom alla tider o namn för nästa vecka
och sa med ett leende
varsågod.....

ska bli sååå intressant att se
nästa vecka
när alla konsulter står där o undrar
i vilket rum de ska va....
och ännu skönare att kunna säga: fråga lokalgruppen
hahahahaah

fick alla fall förlängt idag
minst juni ut och troligen ända till augusti men det är inte klart än

Men idag gick luften ur lite när man
sitter o gör sitt jobb
och helt plötsligt ska det göras av andra...
och det betyder att vi har typ 5 samordnare så då
kan jag se mig om efter annat jobb
där man känner sig  uppskattad


glömde ju nu berätta det absolut roligaste...
idag igen ringde after work-killen typ två gånger
men en gång då jag faktiskt kunde svara
vi pratade ganska länge om allt o inget
tills han började fråga om jag visste hur gammal han var
hur det gick för mig på kill-fronten osv...
sen kom det fram att han har det "lite struligt" just nu med en X-fru!!!

jag visste inte riktigt vad jag skulle säga
han började prata om att han inte visste vad han ville
att jag verkligen var en dröm för han men att
han kanske inte vet om han ska gå tillbaka till sin fru
MEN VÄNTA LITE HÄR NU...
vi råkade ju bara hångla lite på en after work
och nu tänker han att han ska "välja" mellan mig och en X-fru....

visste inte riktigt hur jag skulle agera eller säga
så jag sa bara att jag inte direkt letar efter nån
och att jag absolut inte vill ställa till det...
då säger han så här:
jag ska ta mig en ordentlig funderar på vad jag vill
jag hör av mig om någon vecka när jag tänkt färdigt....

hahahahahah

det får avsluta dagens inlägg


sov sött & ta en stund med den batteridrivna

Onanera Mera!!!

Kommentarer
Postat av: Blondin-Petra

hehe...tycker absolut att alla borde onanera mera, tänk så glada alla skulle vara hela tiden :)Kram

2009-04-16 @ 22:56:19
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: Mamsen!

haha, vilken kille!?!? Jaja, kan man välja o vraka så. Vaddå skall du sitta där som en fin trånande flicka o vänta........ Don´t think so!!!

Trist med jobbet!!

Kram pårej

2009-04-17 @ 09:17:00
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se
Postat av: vashten

Hej i stugan...hoppas du haft en fin och underbar helg med mkt sol...själv har helgen varit super...önskar dig en go o härlig dag.....kramizar/vashten

2009-04-20 @ 09:26:57
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0