Längtar till fredag...

oj oj oj va tiden inte går fort nu
eller kanske egentligen ska skriva tillräckligt fort
önskar det vore fredag morgon nästa gång jag vaknar
på fredag händer det grejer!!!

Vann en utmaning som min kära SD Jane
hade snickrat ihop denna månad
(ni vet det där jag sysslar med inom hudvård o make up)
På fredag ska jag tydligen vara
MODELL FÖR EN DAG
Ska bli såååå himla roligt!!!
Det ska bli 4 olika ombyten med tillhörande
krimskrams
Sen blir man stylad och sminkad av
make up artist & frisör
Tror jag ska gå på temat "wild & crazyyyyy"

Efter detta så blir det besök heeeela helgen av
älskade "storebror M" och Singelpappan...
haha
fattar ni att singelpappan gör comeback!
Dock inte alls på samma sätt som tidigare

Vi har känt varandra sedan jag gick på högstadiet
det har nog egentligen altlid funnits något mellan oss men
som ni vet har ju han ett förhållande bakom sig
som fortfarande hänger kvar
Trodde på allvar att diskussioner kring jul skulle ha
större effekt än vad som blev.
Singelpappan är nog inte direkt singel längre för han o hans X
har valt att börja om... igen
Om någon frågar mig, vilket ingen gör men eftersom det här är min blogg får jag
säga vad jag vill
så tro jag på allvar att han blir sååååååååå lurad igen
Hon träffar fortfarande den killen hon var otrogen mot honom
trots att hon sagt att det skulle avslutas i påsk såg jag dom på stan
jag är inte den som håller käften o tittar på utan har sagt vad jag sett
till singelpappan men vet inte om det hjälper

nog om andras problem
jag har fullt upp med egna...
just nu planeras det för hur i helvete alla saker från andra
lägenheten ska få plats i den nuvarande...
har en hylla kvar
samt typ 3-4 stora kartonger
och en symaskin!
Vill bara inte att det ska stå kvar hos
den sk svärmorsdrömmen
egentligen borde det namnet absolut inte få användas i samband
med han eftersom han just nu är allt annat än det

lite märklig känsla att det är en annan brud
som går omkring i MIN lägenhet som JAG har inrett
som sitter i MIN soffa som JAG valt
ligger på MIN sida av sängen
och använder MITT nattursbord som JAG & MIN mamma har MÅLAT
står o duschar i det badrum som JAG varit med o valt
ställer sina saker i det SKÅP som JAG SJÄLV VALDE!!!
äckligt är ett ord som hela tiden poppar upp, är jag konstig som tycker så?

Han är alla fall ingen svärmorsdrömm...
tänk om jag hade fattat det då?

Nu blir det ett glad vin
samtal med några stöttande vänner för
ensam är inte alltid stark


Puss & Kram

kan man andas i någons tomrum
om man blir lämnad


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hörru vännen...tänk även på att när hon går där å strosar runt i DIN lägenhet, me DIN soffa och i DITT badrum måste hon även tas me den sk svärmorsdrömmen! Då blir livet lite roligare direkt...för inte vill vi gå omkring me honom hela dagarna elle??

Nej...låt henne gå där å strosa...För du har det bra mycket bättre utan henne!!



Om vi dock ska gå in på singelpappan så vet å faan vad jag ska säga om de där... Hmmm...jag säger inget istället! Lev livet å se till å ha kul vännen!! Det är nu vi ska passa på att leva!!



Kram på dej bejb!!

2009-04-23 @ 09:14:55
URL: http://www.updatebylisa.blogspot.com
Postat av: vashten

Hej sexy...hur står det till?? modell för en dag...hrmmfff sexigt värre hehhe, det blir nog kul ....kram

2009-04-23 @ 11:35:49
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0