Nu är det nära...

Fattar ni att det är sååååå jävla nära nu
det har addats på facebook!!!!

fast det är klart att fokus just nu ligger
någon helt annanstans
Det är ändå en bronsmatch kvar imorgon....

För er som inte hänger med kan ni göra som
MAMSEN
googla!!!!!!!

just nu älskas det av livet
men det finns en baksida och den kommer oftast
med bakfyllan men det blir imorgon!!!!

puss på er alla mina änglar


alla mina änglar i himlen fick så många tankar idag
varför vet jag inte....


puss i påsk


 


Kommentarer
Postat av: Mamsen!

VÄÄÄÄÄÄJJJJJKKIIII.....VÄÄÄJKIIIIIII!!! RAAJJS N SHAAAAAJJJNNN!!!! skriker

Solen skiner sleeping beauty!!

Bakis eller?

BTW jag har googlat o nu fattar jag men varför skulle du gå över till "andra" sidan för henne? kliar mig i huvvet Mamsen är verkligen lite trög...

---

Klart du skulle vart med på festen.... men du är ju inte hemma?!?!

KRAM!!

2009-04-12 @ 10:01:02
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se
Postat av: Fizouli

jag gillar dig!

2009-04-13 @ 19:29:27
URL: http://intimleksaker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0