Söndag igen...

Så var det söndag igen
veckorna går för fort just nu
och det känns lite skrämmande

idag ska det alla fall ut o gås
ska klä mig lite varmt
inte alls lika fint väder idag som igår
sen plugga in ipoden i öronen och sen bara gå

Just nu är det kaos i hjärnan
kan inte riktigt tänka klart tror jag
igår haglade sms in på mobilen
dels X-svärmorsdrömmen som skulle ha reda på
vad som hänt i fredags....
och sen ett gammalt strul som undrade om han fick
komma på träningsläger på överkroppen....
HUR FAAN ÄR MÄN FUNTADE EGENTLIGEN!!!

Nu är jag sååå trött på män/pojkar så jag spyr
ska verkligen inte ha någon mer sån
stora tankar på att bli tjej-tyckaommare!!

Ut o promma nu
rensa huvudet!


puss o platsbrist i huvudet

Kommentarer
Postat av: >Robin Hood>

Nu har jag sett er bloggfest så mycket så man blir förtjust i er alla, ni ser så mysiga ut och - har det kul ;) Synd att männen du beskriver är struliga i livet, just nu. Önskar det det bästa ;)



Må väl

Janne Hood ;)

2009-04-05 @ 21:39:59
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Fröken Sparsmart

Och nu är det torsdag. Igen!

2009-04-09 @ 19:42:39
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0