THE GOOOOOODIE BAG!!!

eftersom min kamera väldigt gärna inte vill fungera så kommer
alla bilder här vara ärligt stulna från Peggy!
Såå fina bilder från en sååå frän bruttan

goodiebagen
Den fina blåa påsen kom från martinshop
och den skulle visa sig innehålla allt detta:

chillihouse

Chillisås, kapsylöppnare och godis + 15 % rabatt från Chillihouse
detta har jag inte testat ännu men det blir väl till grillsäsongen!

kryddor

Spännande kryddor från Svampbutiken
här trodde jag ett tag att det var jag som var sponsor men det va ju helt fel ;o)

ladyfinger

Lady finger från Sextoysonline
denna är guds nya gåva till kvinnan....
här kommer det gå åt batterier

lekochbuslandet

2 Stycken fribiljetter till Lek & Buslandet...
Tror det fanns en hake att ge dessa till oss som inte har barn, det förväntas barnvakt! ;o)

martinsshop

Diverse kul grejer från Martin Shop....
Jag fick dock en rosa blommig dildo, den är inte prövad ännu....
men det är ju ensamma kvällar ibland så...

marykay

Härliga "Tjej grejer" från Mary Kay
det var ju här som jag var sponsor :o)

panda

Hela 50 % på ordern hos Pandaa.se som är en nystartad butik på nätet
denna kvar att utnyttja

petrifiedinpink

Superfina kort att rama in och 10 % på en beställning från Petrified in Pink
Jag bytte till mig lite blandade färger, fick rosa i grunden men plockade till mig lite grönt från
mamsen!!! puss på dig

perckastudio

25 % rabatt på all slags fotografering hos Percka Studio !
Varför inte modella för en dag?

smaskens

Godis från Ryfors Konfektyrer..Mums...!
Den lilla vita sötnosen står det Mira på...
Den ska intas under högtidliga former tillsammans med BANANEN!!!!

vimsadekor

En liten väggdekor och 25 % på en beställning´.
 Detta kom från Vimsa Dekor
En liten röd fjäril som är supersöt
Kommer dock inte att sätta upp den i detta hem då det inte är mitt!


 socka

Härliga sockar från I o B - Butiken
USA-sockar va inte igår...
men nu är ju 80-tals modet på gång så det blir väl att dressa på sig dessa till våren.

Sen var det nåt slags poängsystem för att samla till bio-checkar!
Gratisbio , gå in där o kolla!


(bild från Mira)
Olika produkter till ögonen sponsrade av Alcon.
Tycker det är super med massa ögonprodukter
märks att man sitter vid datorn ofta
och INTE använder sina glasögon som man ska....

Tror att det var allt som låg i den ofantligt stora
påsen!

Det kommer säkert bloggas mer kring dessa produkter vad det lider...

Puss så länge



Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Hahaha...helt ärligt stulna :-) Bara för att jag är sååå frän då ;-)Har inte luskat ut ännu hur jag ska använda den där lilla vita "ficklampan" ;-)

Kraaam!

2009-04-02 @ 22:32:17
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: vashten

Hej vännen, nu har jag addat dig på min länklista.....var tvungen att uppdatera den....hehehe, hoppas du får en fin fin fredag...kram

2009-04-03 @ 11:47:22
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Fröken Sparsmart

Ja, visst fick vi mycket fint!!!

2009-04-03 @ 13:51:45
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: Petra

hallå tjejen...du missar väl inte mitt superfina inlägg om våran lilla bebis Mr Banan...hehe. In o läs! Kram

2009-04-03 @ 23:05:54
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: emma

Gosch! Det va inte lite greje som fick plats i den dära påsen!

2009-04-05 @ 11:42:43
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0