FAB Onsdag

det blev verkligen en helt
FAB
onsdag
ska nog bestämma mig fler gånger för
att dagen ska bli FAB
verkar ju funka
hihi

hade samresa idag med kära kollega L
vi har verkligen super skojj ihop
skrattar o gör business
som aldrig vi gjort annat
och
kunderna älskar oss
behöver väl knappast säga att
I´m in love with my jobb

Vinterns kick off är nu planerad
blir i NORSKA Beito
som hela ligan ska invardera
i början av januari
haha
blir mycket inlärning
pang pang
middag
och
lite skidor
längar sååååååå

Hade ett sånt träningssug ikväll
när jag för första dagen på 3veckor
varit "hostfri"
men älskade E tyckte inte jag var klok
som tänkte på träning innan jag var helt frisk
fick bli fisksoppa o ett glas rött istället
haha

Ska bestämma här o nu att dagen imorgon
också ska bli en FAB dag
att det kanske kan bli en liten
spontanlunch med en trevlig kund
kanske
thii thii


Mot nya mål
Mot nya äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0