Jag enligt Dalai Lama

gjorde precis ett test
jag fick skickat till mig av en vän

så här är jag, mitt liv, mina prioriteringar
och
vad jag tycker om mina nära

Jag prioriterar
1. Min familj
2. Min stolthet
3. Karriär
4. Kärlek
5. Pengar

Tur alla fall att familj o kärlek kom före pengar
men vet i katten om jag prioriterar
min stolthet
eller det kanske jag gör förresten....
hmmm

Jag ser mig själv som trofast
ser min partner som listig (om jag nu hade någon)
tycker mina fiender är äckliga
anser att sex är beroendeframkallande
ser mitt liv som en frihet och fullt av energi

Jag har italianobejben som min tvillingsjäl
kommer aldrig glömma mina älskade båda E´n
Har min frisör som min verkliga vän
och en obesvarad kärlek

Tror ni Dalai Lama har rätt?
Känner han mig så väl eller...??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0