Måndag Måndag

Det är verkligen måndag heeeela dagen
idag
hostan vill inte ge med sig
tappar rösten någonstans vid denna tid
har gjort det nu flera dagar
lite trött på detta nu

Blev alla fall en lugn dag idag
och istället lite mer action imorgon

Det är bara två veckor kvar nu
som är "nomala"
sen kommer julveckan
och
lite lediga dagar
hur underbart är inte det!?!

Känner verkligen att det ska bli skönt
att bara komma hem
och
mysa, äta gott och ha familjen nära

Inget vettigt inlägg detta
men när måndagen har gått
så är nästa dag tisdag
och
jag ska alla fall ha den mest FAB tisdag ever
jag har bara bestämt det!

Kanske dock kommer träffa Han med stort H
imorgon
men det ska inte få förstöra min helt fantastiska
tisdag
sen har jag en samrese dag med kära kollega L
på onsdag så veckan kommer verkligen bli
SUPER


Lev ditt liv som om om varje dag vore
din sista

Stor Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0