Packat, Plockat och Paketerat

så jäkla duktig jag är då
nu är nog allt klart
bara badrums stuff kvar att packa
men det får bli imorgon
är helt slut

staden blev hur mysigt som helst
Tina the one mötte upp oss och vi slog till
med ett glas rött mitt i julshoppingen
allt för att förgylla vardagen

såg grandefinale av Musikhjälpen också
en sån himla bra grej för
Malaria
att lite musik och mänsklig insats
kan göra för andra utsatta människor
för två år sen köpte faktiskt jag o syrran
getter och skolböcker
i julklapp i kampen mot fattigdommen
vilket jag tror var uppskattat

Nu måste jag i säng
vi har "morgonträff" på Dahl´s imorgon kl.8
och hela dagen ska spenderas med
kollega T
och vi ska verkligen ha en FAB dag
det har jag bestämt
sen hem till MAMMA och mysa i massa dagar


Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0