Skyldig som hell

jag gjorde verkligen en fuling i måndags
som jag skrev svarade ju inte Han med stort H
i telefon i söndags
och
ringde heller inte upp under hela söndagen
eller
måndagen
tog då jobbtelefonen o ringde till han
och då svarade han

Lite märkligt men enligt han själv hade
han inte lyssnat av svararen....

har jag sagt att det inte finns nåt annat jag hatar
så mycket som lögnare

Nog väl om det
jag sa rakt ut att jag behövde träffa han för en fika
han ville "absolut" träffa mig och föreslog torsdag
dvs IDAG, NU, SNART

Trodde dock jag skulle känna mig mer ängslig
eller
pirrit, nervös
men inte nåt
jag vill bara få svar varför han bettet sig som han gjort
varför han valde att sköta det på detta sätt
det finns inget kvar av oss
det är verkligen ett avslutat kapitell
som jag bara ordentligt vill vända blad från

Ska nog dock ägna några extra minuter framför
spegeln
så han fattar vad han vänder ryggen

Blir helt enkelt ett inlägg senare ikväll
om hur denna kväll artade sig

spännande va?


Kommentarer
Postat av: jennie

verkligen spännande :)

2009-12-03 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0