Sömn & Städning

riktig hemmafru helg
tvättat, städat, diskat, vikt tvätt, lagat mat
sååå himla trista saker men
ett sånt ont måste

borde packa också så att allt är klart
inför måndag
slå in julklappar borde också bli gjort

får ta det imorgon
lite trött o slapp idag
sov dock inte så länge
men känner mig heeeelt slut både i
kropp & knopp
ska bli skönt med några lediga dagar

Nu ska jag slänga in lite filmer på
mitt 7/11
som jag hyrde igår
The proposal var riktigt rolig o bra för att vara
en sån romantisk komedi
sen blev det Dumpa honom
vilken nästan var ännu bättre
heeeelt sjukt hur vi kvinnor tuttar i varandra
helt sjuka saker som vi kanske egentligen vet är fel
kanske ska bli lite mer man ;o)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0