Va har man för lillebror !?!

ringde hem för att prata med mamma
men lillebror svarade
så det fick bli lite prat med han först

Här kommer ett axplock av vad som sades

- vet du vad tomten heter på tyska?
- italienska?
- franska?
- norska?
- danska?
- holländska?

osv...

Vem tror du Roger väljer?
Tilda?
Per-Jörgen?
Janne?

Vet du vad Per-Jörgen gjorde mot xxx...?
(och så en två minutersutläggning)

Han klämde också ur sig att han tackat nej
till att gå på live hockeymatch
för att han ville se
GLAMOUR & BONDE SÖKER FRU
då kan jag poängtera att han är den
STÖRSTA
idrottsnörden som finns

vet inte riktigt vad man har för blod i ådrorna
men som jag har skrattat för mig själv


ÄLSKAR min LILLEBROR


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha, vilken sköning! :) Ålder på lillebror?



Aha! Då är jag med. Ja, min sambo kommer från Oskarshamn och vi ska åka dit och fira jul. Stannar hela nästa helg! Ska bli mysigt (men konstigt att inte va hemma med familjen....)!

2009-12-16 @ 22:37:12
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0