En spillra av mitt forna jag...

Det värsta halvåret någonsin i livet avslutade och började detta år. En farmor mindre, en allvarligt sjuk biologisk fader och ett avslut på samboförhållandet....
Slutet på 2008 och inledningen på 2009 har varit för mycket att ta. Så många tårar som trillat har nog kunnat sparats ihop till en egen sjö.

Det som varit allra svårast har varit att hålla ihop sig själv.
Fasaden har ständigt varit fin på jobbet mellan 7.30 till 17 men sen....
Har många gånger upplevt att någon på vägen hem från jobbet stuckit hål på den bubblan som man befunnit sig i och kvar att kliva innanför dörren har varit en urvriden disktrasa som någon dessutom har ändrat alla egenskaper på som den egentligen besitter.
Har ständigt varit arg, ledsen. lättretad osv... Inget man direkt skiver i en kontaktannons!
Trots att det många gånger har beslutats på väg hem att det "glada humöret"  skulle behållas på. Ständigt har denna kamp aldrig slutat bra.... Bitterfittan segrade alltid!

Man vet aldrig vart livet leder, nu tänker jag alla fall ta över taktpinnen och ta över huvudrollen i mitt liv!

Inget mer skit nu!

Puss & Mirakel


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men baby... Hoppas att de blir vårat år denna gången nu då!! Detta får bli våran tid babe!!

Pöss på dej!! Ring om du känner för att tjata lite!! Kramelikram

2009-02-14 @ 12:29:56
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: jennie

it´s you and me sis! i love you!

2009-02-15 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0