Snart helg!!!

helgen närmar sig  med stormsteg
och det ska bli sååå kul

snart kan jag även börja bildblogga mer
nu när jag har en sån super
kamera i nya mobilen
måste bara få in det där programmet i datorn
det blir morgondagens projekt
så ska ni få se lite bilder från förra helgen

försökte hitta ett super gott rödvin som jag drack med kollegorna sist
då vi var ute o käkade
var tyvärr bara beställningsvin men hör här
jag betalade 325kr för det på resturangen
och på systemet kostade det
66kr!!!
Om inte det är rån så vet inte jag vad rån är

Armagedon går på TV´n ikväll
blir säkert tårar som vanligt
sen en skön sömn
imorgon ska bli en roliga dag på jobbet :o)

tack jesus för bloggvärlden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0