Värdesätt orden i livet

Hur sjukt är inte detta med Michael Jackson
alla talade skit om han när han levde
det var barnporr, operationer, familjebråk osv
och vad händer när stackarn dör??!!
jo, heeeeela världen prisar han helt plötsligt
säger ord och fraser som han säkert aldrig fick höra medans han levde

är inte detta ett konstigt fenomen?
varför kan vi inte berätta för de man har nära vad de betyder?

Jag tror att jag är ganska duktig på det
men kan absolut bli bättre
Att få höra varför man är omtyckt, älskad eller saknad
borde vara alla människors rätt
varje dag


Säg till någon du aldrig sagt hur mycket den betyder för dig
ring nu, säg det idag
vänta inte för då kan det vara försent

I helgen sa jag faktiskt till flera av mina nära hur mycket
dessa betyder för mig
att våga stå för sina känslor och att uttala dom är en gåva
utnyttja den


Kär Kärlek Käraste Kärvänligt Kärleksfull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0