I´m alive

överlevde helgen och måndagen
mycket fika, prat och alkohol
när sthlm brudarna valde att besöka framsidan

nu till helgen går färden hem till viken
ska fira student och hinna träffa vänner
lovat mormor en grillkväll också...
som vanligt lär man sig aldrig någon läxa
man packar in ALLA och NÅGRA TILL
på samma helg så hinner man knappt säga mer än hej till nån

haha

händer inte så mycket just nu i livet
mest alkohol & ångest
måste verkligen ha ett nytt jobb
jag får snart paaaanik på det nuvarande
fick ett samtal från min underbara TRR Man
(för er som inte är i varselbranschen betyder TRR trygghetsrådet)
han sa ordagrant så här
"men du är ju 28, sjukgymnast och låter väldigt energisk, du kan få nytt jobb imorgon"

jag hoppas verkligen han menar allvar
för jag kan inte vara arbetslös
då kommer jag inom 1v vara sjukskriven och
ett halvår senare inspärrad på psyket

ska alla fall skicka in mitt CV för "granskning" till han på TRR under veckan
så får vi se vad det ger...


det lät nästan som att han flirtade med mig i telefonen också
kanske ska ta ett live möte snarast....

(lovar att jag inte är ett dugg desperat nu, sexfrijuni är en suuuuuuuuper idé)


Puss & Planerad Panik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0