The girl is back in town

efter en helg hemma är man
nu tillbaka i verkligheten
det är såååå skönt att
vara hemma
och som vanligt har det gått i ett

Måndagar på jobbet är alltid
fullt upp
fast man är trött som en bäver
märkligt att inte torsdagar
eller
fredagar kan vara så hektiska
när man har hur mycket
energi som helst

Ska alla fall lägga mig
tidigt
idag och inte kl. 1
som det blev igår

Nu tänker jag lite extra på min
syster
som är ute o käkar med sina
blivande kollegor....


Lev livet idag
vem vet om imorgon kommer

puss puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Och det gick hur bra som helst :) älskar mina nya kollegor!! och dig ;)

2009-06-16 @ 00:23:07
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0