Tisdag big day... haha

borde stått big shit!!

det går inte alltid som man tänkt sig
men men
det är sommar o sol
samt en snar minisemester på två veckor
ska bli nice

Hoppas lämna landet
men om det ska va så här fint väder som det
är nu finns det ju ingen anledning att åka från det
varmare här just nu än utomlands...

Ikväll är det after work med jobbet
eller spritorgie som det oxå har kallats
ska först hem till en av sexologerna... eller förlåt, psykologerna
för att sedan inte 3-rätters Italienskt

Imorgon blir det också after work
men då utan kollegor...


Försökte få till en träff med mr.speciell
men han låg sjuk i feber
trist...
hade verkligen varit trevligt att träffas
men det är ju inte så långt till nästa helg
då storfrämmande väntar
förhoppningsvis en super helg som
alltid

Ska förövrigt hämta samtliga saker
(det jag inte får plats med slänger jag)
hos den sk. svärmorsdrömmen
det ska bli skönt att äntligen bli helt fri från han
han har tjatat om de där jävla kartongerna huuuur länge som helst
tydligt att platsen behövs
kanske är någon annan som ska in med nya
skulle inte förvåna mig ett skit
thats the way he is...
Om man verkligen kunde radera någon från det förflutna skulle det definitivt vara
han
har aldrig känt ett större förakt och avsky mot någon tidigare
mina X är underbara nästan allihop
vilket är det minsta man kan säga om den här
men men
man lär sig väl av sina misstag
hur stora det än är....

Långt men behövligt inlägg

Puss på er solstrålar
nu ska jag ut på luchen och mysa

Älskade miss dudette & E
tack för att ni finns just nu

Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0