Väntande telefonsamtal...

hmm.. det ska tydligen ringa i min telefon snart
tror inte det kommer göra det
men man vet ju aldrig

tröttsamt är bara förnamnet
men skamm den som ger sig

Nu till nåt roligt
HELGEN!!
Älskade fröken B med galna M
kommer imorgon till mig för att inleda en helg i götet med en äkta
AFTER WORK
har ju ständigt sååå kul på dessa AW
och imorgon är nog inget undantag...
På lördag ska fröken A bli fin i hår och sminkad inför ett bröllop
och sen är det fotboll på storbild
Sverige ska spöa skiten ur Danmark...

Mysig & Galen helg hoppas jag det blir


Blev inget la sombritas igår
men jag hoppas det blir ikväll
är sugen på att vara ute nu när det är så ljust länge



"Det är så det ska vara
Det är så jag vill ha det nu
Det är så det ska vara
Som en perfekt och underbar lag
Perfekt och oförstörbar
som jag..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0