Åhhh vilket händelserikt dygn...

Mötte efter mycket om och men upp tre partysugna tjejer för lite käk innan
det var dags för barhäng o pianomusik
Väl där så var det såååååå mycket folk
allt från sjukt fulla "vuxna" till ett igenkännande ansikte som fortfarande inte släppts från häthinnan...

Skönt var det alla fall att träffa söta x-svägerskan
att det kan vara sån skillnad...
Tydligen är det inte bara jag som tycker att saker och ting verkar märkligt
men just nu känns det som att det inte spelar någon roll
Trodde att jag träffade svärmorsdrömmen av en orsak.
Har inte upplevt en sådan kärlek till en sådan som han tidigare
kanske att det fanns en orsak till att han träffade mig också
men uppenbarligen inte
Lite frustrerande måste jag erkänna att det är för det finns sååå mycket potential
som inte kommer fram
det finns troligen så mycket mer men....

Nu är det punkt för denna period av mitt liv.
Life goes on och tur är väl det.
Jag tänker inte stå kvar på stationen när tågen passerar


Det var alla fall riktigt nice att gå ut
kul att dansa, prata och le
älskar att le och känna att man verkligen gör det för att man känner så

Idag har jag verkligen boostats med framgång
Det är en helt galen värld som man inte kan fatta existerar på riktigt

Ikväll blir det troligen egentid
har inte helt bokat planerna för ursäkta uttrycket men "erbjudanden"  haglar in
nu blir det alla fall melodifestivalen för det kan man inte missa
lite vin o mat men sen kan det hända grejer....

Brunch imorgon står alla fall inbokat
och sen middag o bio på kvällen

Den nyfikna får med andra ord titta in imorgon
för "rapport" om främst söndagskvällen ;o)

Puss o heja Sarah Down Finer!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0