ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN

Efter såååå lång tid har det äntligen hänt
vi har haft kontakt sedan våren -07
men inte träffats innan IDAG

ÄLSKADE MIRA!!!

Tack söta underbara du att vi äntligen fick tid att träffas!
Sååå skönt med lite egentid innan the big party!!!

Har varit med om det sjukaste någonsin
nu.
Det är inget farligt, snarare underbart
Jag hoppas att jag får anledning att återkomma med
all den härlighet jag känner just nu

Det blev ett kort inlägg ikväll
är både kissnödig o trött
Är fysiskt trött efter såååå lite sömn inatt.
hade som sagt var en storm igår som inte va att leka med
besviken var bara förnamnet
trodde inte man kunde må fysiskt illa av sånt här men så var fallet
men även trött på det här jävla strulet

Nu är det bra, imorgon hjälper älskade mamma 2 ( lilla extra mamma här i Göteborg)
mig att hämta mina sista saker och sen hoppas jag
att jag aldrig mer hör eller ser
HAN EVER IGEN!!!


Kissa, Sova, Vakna
till den sista dagen i det här helvetet


Imorgon är en annan dag

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mira

Tusen tack för idag!!!



Kan knappt bärga mig tills vi ses igen. Du ligger helt klart på min topplista bland vänner.



Pusspuss

2009-03-19 @ 08:22:34
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Äntligen hurrar jag!

2009-03-19 @ 10:01:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emma

Håll ut!!!

2009-03-19 @ 11:18:18
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0