Beslutsrätt till mitt eget liv

är väl en jävla tur jag har!
Hur skulle det va om andra hela tiden bestämde vad som är rätt eller fel för mig?

Jag har själv beslutat att jag inte vill ha mer med den sk. svärmorsdrömmen att göra
detta pga att han "gått vidare" som han så fint kallar det.
Hånglat, haft kontakt hela veckan o ska träffas för vin ikväll kallar jag mer än "gått vidare".
Jag har inte helt "flyttat ut" från den gemensamma bostaden än
det står fortfarande saker kvar främst i förrådet som är mina.
så att redan ha bytt tjej känns lite märkligt
Nu har jag själv tagit beslutet att jag inte vill ha mer med han att göra, jag vill inte höras, ses eller på något sätt ha han i mitt liv och då blir jag kallad TÖNT!
Ursäkta mig, men jag måste väl för faan få avgöra själv om jag vill eller inte....

Jag kanske är en tönt men då är jag stolt över det
jag visar alla fall att jag tycker det är "fel" att så tidigt efter ett avbrott inleda något nytt
Han får gärna göra som han vill men det blir utan mig i hans värld.

Egentligen ville jag inte ge han den här stunden i rampljuset för den här
BLOGGEN ÄR MIN OCH JAG SKRIVER VAD JAG VILL
men jag var bara tvungen att få ur mig det.

Har snällt men bestämt sagt till den sk.svärmorsdrömmen att jag
inte vill att han läser min blogg men det verkar inte heller gå in.
Vill bara ge en liten förvarning om att denna blogg kan tvingas flytta pga detta.
Återkommer med det i så fall


Sen kan jag meddela dig att jag är fullt kapabell till att ragga upp någon för att bli påsatt
har aldrig fått nobben på den fronten så du behöver inte försöka klanka ner på mig!

Ha en fortsatt trevlig fredag!
Ursäkta utbrottet men nu är det ur kroppen

/stolt tönt

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl! Du e ingen tönt i mina ögon. Du är bäst.

2009-03-13 @ 16:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0