Dagens WOW!!!

karaktären blir bara bättre och bättre
här är det en brud som står för sitt ord
har ju berättat om 7 eleven tjejen
som blev super intresserad av min "hobby" med hudvård o make up
ringde henne nyss precis som jag sagt att jag skulle och hon blev sååå paff
hon trodde det bara va ett skoj o att hon aldrig skulle höra från mig
Men nu åker vi två till unit-mötet imorgon!!!
Sååååå himla roligt!


Fick lite förhoppningar idag också om att kanske
få vara kvar på jobbet maj ut...
men som sagt, det är än så länge bara
förhoppningar
och det kan man ju ha om mycket som aldrig slår in...

Har haft lite väl mycket att göra idag på jobbet men
hela tiden har tankarna snurrat i huvudet
hmmm...
avslöjar inget än men det kommer nog märkas mer och mer här snart

Nu ska det drömmas!
Du vet väl att om man slutar drömma slutar halva du att leva...


Dream Dream Dream

/puss

Kommentarer
Postat av: Blondiie

wohoo makeup, du kan låna mitt ansikte å leka med hahahaha

2009-03-16 @ 20:01:22
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0