En galen lördag

Herregud vilken jäkla hemmafest det bjöds på  hos familjen Kostenius i Vby.
Det var dans i soffan, frieri, kiwivins drickande och mycket mer.
Det var sjukt länge sen jag var på en sådan rolig fest måste jag säga.
Var en suprice fest för en 30-årig hunk vilket inte denna bruttan hade en aning om.
Blev dock mest prat på vägen hem, tillsammans med den "rosa jävla cykeln" haha

Lillebror är 5  bästa killen upp till 13år i hela södra sverige på bowling.
Slå det om ni kan!!
Det sjukaste är att han är 7 år och 3mån medans motståndarna närmare 13... haha

Ikväll blev det lite uppackning, har fattat att det inte finns någon hänggarderob i hela jävla råtthålet!!!
Hur ska man lösa detta undrar jag...
Det blir att ta tag i livet nu alltså, inte många månader här kommer det bli!
Jobb jobb och åter jobb blir sånt prio nu för att sedan hitta annat boende!


Nu sista timman på Beck och sen en ensam minimarängsäng....


Sov sött & tack älskade Emma för en kväll som verkligen visar hur livet ska levas! :o)

puss puss

Kommentarer
Postat av: jennie

hörrö, har vi inte samma lillebror eller varför är din bror bara 7 år? min är 8a ;)

2009-03-09 @ 10:14:06
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: Emma K

Tack själv för att du kom på festen! Du passade perfekt in i "vårt" kompis gäng. Lika crazy som oss när det gäller fest;-) Har f-n träningsvärk efter all dans.....Hoppas vi ses snart igen! puss å kram!

2009-03-09 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0