Ett tidsfördriv att dö för...

Lovar du att vara ärlig? absolut

Du heter: Petra Ann-Sofie

Smeknamn:  Tonåringen, Porr-Petra, Syster

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oj, det finns många Winnerbäck, Kent men en där tårarna alltid kommer oavsett om jag är glad eller ledsen är "Time after Time"...
Beroende av: Godis, sömn, kärlek och roliga saker

Vad tror folk om dig?: Ytlig, alltid glad, katig, stark, klarar allt
Stämmer det?: Till viss del men det är klart att man inte kan vara glad jämt
Vad får du oftast komplimanger för?: MIna gröna ögon, min energi
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är alltid ärlig, det som imponerar får de höra

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv, dock gärna med överraskningar
Brukar du skratta för dig själv?: Alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack ska du ha, Jag satte mig precis i bilen. Vad gör du uppe? Gå o lägg dig!:) hade gärna krypt ner i värmen..." 
Var bor du?:
Göteborg
Trivs du där?: Jag trivs super bra, önskar dock en annan lägenhet
Äger du några converse: Jajjebock

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider, vin och bubbel, Ja tack!

Brukar du bli för full: Inte för full men pickalurvig händer då o då
Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Kiwi och penecelin

Har du haft sex idag: haha, nej men dagen är ju inte slut än ;o)

Hur svarar du i mobilen: Ofta med mitt namn

Vem ringde du senast?: Syster

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Älskade Jane, mamma 2

Antal timmar sömn inatt: några fler än igår, 6 kanske

Sov du ensam: Ja, såg ingen annan
Brukar du komma i tid: Jag är tidsoptimist om jag säger så...
När mår du bra?: När jag är omgiven av personer jag bryr mig om, vid havet och naken
När blev du fotad senast: i Lördags faktiskt

Hur känner du dig nu: Jag är nöjd över att jag kunde röja sååå bra inför helgen, är trött också

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag men har dock alla färger
Vad tycker du om fötter: Jag tycker inte om fötter
Vad saknar du: Just nu saknar jag min gamla lägenhet men i livet STABILITET
Hade du en bra kväll igår: Jag hade en mysig och rolig kväll
Favorit dryck på morgonen: En kopp te eller choklad

Rakar du benen: Absolut

När brukar du oftast gå och lägga dig: Oj, det blir nog sällan innan 12 

Är du blyg?: Nej, det kan jag nog inte säga

Sysslar du med någon idrott: Inte just idag, har tidigare spelat fotboll o handboll och faktiskt så blir det lite fotboll senare i vår inom korpen

Vill du hellre ha mail än brev: Mail är praktiskt men det går inte upp mot ett brev 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
hmm.. vet inte riktigt där. Tar ett tag för mig att fastna!

Har du spytt offentligt: Jajjemen, på ölbryggeri i Danmark när vi var där på klassresa i 6:an. Det var tre klasser på samma guidade runda o mitt i stod jag o kaskadspydde...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle kliva in i alla mina pojkvänns-X hjärna för att kolla hur det står till där! haha

Är du nöjd med ditt liv: Till stor del men jag har mycket kvar att uträtta. Tror det är lite faligt att bli nöjd, man kanske slutar drömma då

Är du bortskämd: Jag är definitivt inte bortskämd. Har aldrig varit det i hela mitt liv. Har alltid fått lösa saker själv och ta hand om mig själv. Men självklart har jag många stöttepelare i livet som
betyder massor för mig
Vad gör du i morgon: Sitter först i möte, sen ska det jobbas på ett ev. projekt som kan komma till oss, sen blir det lunch med Missdudette, lite mer jobb på projektet för att sen fixa hur fasen syrran ska komma in i lägenheten
på fredag när jag är på BLOGGTRÄFF!!!
Vad är det värsta du vet?: Människor som inte säger vad de tycker, som är falska och inte står för vad de tycker. Sen är ensamhet inget roligt heller men det är inte det värsta...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag slösar aldrig pengar, jag investerar ;o)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag tycker alla kändisar som engaerar sig i välgörenhet är bra förebilder

Vad längtar du till?: Just nu längtar jag tills det är klart att jag får ett nytt jobb, men helgen står högt i tak

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut, fler än jag någonsin trodde var möjligt

Vad använder du för shampoo?: Redken, världens bästa hårprodukter

Vad är det finaste du fått?: Mina syskon, kärlek och respekt

En speciell dag du minns: När min lillebror föddes, sista grillfesten med bonusfarmor... finns ju massor dagar som sitter fast

Hur gammal är du?: Jag är 28... uhhh va hemsk att säga det

Tycker du om någon just nu: Det finns många jag tycker om

Du samlar på: Skor och väskor men det gör ju alla tjejer. Papperspåsar tycker jag är fint att ha

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer nog lite olika beroende på humör. Har många nära...

Gillar du golf: Nja, inte min favvo-sysselsättning
Vilken tid gick du upp idag: 06.45

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, äger ingen säng för tillfället 

Har du strumpor på dig nu: strumpbyxor o strumpor

Är det okej att gråta: ABsolut, fler människor borde lära sig gråta

När grät du senast:  Oj, känns som jag inte har gjort annat senaste tiden men det var nog i lördags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Då skulle jag slippa flytta från göteborg om jag inte hittar något nytt jobb

Bär du glasögon eller linser: Har glasögon och haft linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:   Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: oj, det kan variera kraftigt. Tycker om att sova på morgonen!

Har du piercing: Ja, det har jag...

Vill du gifta dig: Absolut, det känns jätte viktigt. Måste dock bara hitta prinsen som ska få äran att spendera livet med mig

Vill du ha barn: Jag vill ha minst 3 barn, tyvärr kan man ju inte bara beställa det
har alltid sagt att jag vill ha tvillingar...
 
Solar du ofta: Älskar att sola men tycker solariebränna är fult

Är du bra på att laga mat: jag tycker det är kul att laga mat om det är fler än jag som ska äta. Annars blir det ingen mat lagad tyvärr

Är du flygrädd: nej, det kan jag inte påstå 

Hur vig är du: haha.. absolut inget

Är du musikalisk?: jag älskar musik, kan hålla takten men sen är det sådär

Vad dricker du helst när du är törstig:  vatten, bubbelvatten eller nåt annat gott

Vilken är din favoritglass: dajmglass utan tvivel

Tror du på ett liv efter döden: jag tror inte på liv efter döden men att man inte helt försvinner tror jag på

Tycker du om sushi: I LOVE SUSHI

Vad äter du helst när du ser på film: Chips o dip är aldrig fel eller grönsaker. Men godismonster som man är kan det också passa
Bor dina föräldrar tillsammans: Inte mina biologiska föräldrar nej...

Har du tandläkarskräck: Nej, aldrig haft

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska absolut
Vilken ögonfärg har du: Grön/bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  Allt för många gånger
Biter du på naglarna: När jag inte sköter mig o går till nagel-lina så tyvärr ja

Röker du: Nej, har varit duktig på att inte göra detta nu

Hur ofta tränar/motionerar du: Promenerar dagligen och sen ska det gymmas också men där är vi inte riktigt än... lite för mycket jobb o annat nu

Senaste låt du hörde: Du får inte med Sonja Aldén, gryyym text!


Japp, det var den LILLA listan....
Varsågod o fyll i hos dig!


kramis


Kommentarer
Postat av: emma

OMG! Den LILLA LILLA listan va det där ja! Omotiverade jag till att plugga ska nog ta den där listan och göra mig nåt av den! För här blir det minsann inga barn gjorda! haha!

2009-03-25 @ 11:17:48
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0