FANTASTISKA FREDAG

Med bubbel på balkongen
en fredag med strålande sol
kan van väl inte klaga

TÄNKER INTE GÖRA DET HELLER
för just nu mår jag underbart
Jag ler, det börjar bli vår
ikväll ska det mysas med C
och sen blir det PARTY PARTY!!!!

Sov inte så himla mycket inatt heller
men det beror på att det är så mycket roligare
att vara vaken
planera, tänka, skriva och prata

Just nu är mår jag mycket bra
dock behöver jag snart en lösning vad gäller jobb
snälla högre makter, se till att det löser sig!


Ikväll ska vi vara vårat bästa jag
inte svara på dumma frågor
utan bara leee
skratta
och
njuta av livet

Nu är det bara en vecka kvar tills den
underbara bloggfesten går av stapeln
Det kommer bli så
gaaaaaalet kul.
Vill ni gå in o besöka alla tokor & tokar som kommer
så klicka ni er vidare här:

Virpi, Vashten, Petra, Peggy, Mickan, Marie, Marica, Mamsen, Lisa I, LindaLu, Fröken Sparsmart, Emma, Alixandra, Alexis och Mira.


Det verkar vara en grym skala
Inövad obligatorisk dans
är förberedd, måste dock finslipa
på de otroligt viktiga detaljerna
och fixa lite mer till goodiebagen

Nu ska det fortsättas dricka bubbel
njuta
och sen börja iordningställandet
av partydjuret!

Verkar inte som singellivet blir så långvarigt...
Älskade Mira försöker få ihop mig med sin bror
så att vi blir svägerskor!!!
hahaha
men han har faktiskt ringt mig två gånger idag
men jobbade ju....


Power nap pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0