FLER TIMMAR PÅ DYGNET TACK

Nu är det inte kul att va jag
alldeles för mycket att göra
och ingen tid
hahah

Syster o Vilda
ni får verkligen ursäkta men
det står disk på HELA den stora bänken
och sen står det fortfarande
slängkartonger i hallen.
Har heller inte löst nyckelproblemet
än...

men jag har massa kärlek
och tokigheter
i berdedskap så ni kan väl ta att
det är lite skit i hörnen....

fick ställa klockan
1 timma tidigare imorgon
måste till jobbet o skriva
skriva skriva
räckte inte med att sitta hemma hela kvällen
och jobba!

Men, jag lovar att jag kommer
vara mer än redo för imorgon
kväll då det är
BLOGGTRÄFFEN MED STORT K

Åhh va det ska bli kul!
Har fixat lite kill-påsar nu också


Måste verkligen sova lite nu
mitt huvud snurrar riktigt fort


Pussy pussy

Kommentarer
Postat av: jennie

jag skiter i hur det ser ut :) bara du är samma älskade syster som är go och glad så är jag mer än nöjd!! Sitter förövrigt på tåget till dig nu! Wiiii, galet kul helg detta kommer bli!! PUSS

2009-03-27 @ 18:27:00
Postat av: Alexis

God morgon... ska vi ta och mjölka tjuren ?? hehe.. eller ha med kåta hunde och göra...hehe.. Det va väldigt kul och träffa dig igår. Tack för du bjöd på dig själv sånt gillar jag. Väldigt trevlig dans oxå... dock glöm inte tvätten...hehehe...

Super skön är du och ser framemot att ses flera gånger... Festen va väl ordnat och trevliga sällskap vi hade. Även att jag inte drack så hade jag as kul. Jag har Addat dig på min lista... för nu är du fast hos Alexis LeDiva... hehe...

Puss och kram och ha en skön helg, Vi hörs av snart igen.

2009-03-28 @ 09:46:13
URL: http://metrobloggen.se/alexis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0