Härlig söndag

söndagar är alltid så himla mysiga
att vakna på morgonen och bara känna sig utvilad
var ju inte ute o slarvade igår och inte en droppe alkohol heller
så det va en pigg o glad tjej imorse som slog upp de små gröna

Det vankades brunsch hos min kära Sales Director
där det var mer av varan utbildning för att komma framåt i karriären.
Det har verkligen varit en helt sjuk weekend där det just nu
bara sprudlar energi om en
fick exempelvis en möjlig blivande konsult inne på 7 eleven
när jag var där i ett ärende
Det kanske står "on the go" i pannan just nu


Kvällen började med middag
åt en sjuk god pasta med räkor, vitlök och piripiri
 Mycket livliga o underbara diskussioner
och det gillar ju jag skarpt :o)
Sen var det bio
kan verkligen rekommendera Slumdog millionaire
den var både tragisk, rolig och med ett skönt slut

Nu blir det nog lite Beck
ska försöka boka tvättid oxå
hur jag nu ska hinna med det
trots att nästa vecka nästan var tom så har den
i ett kick helt plötsligt fyllts på
Härligt ju!

Nu, Beck och packa lite för imorgon
Box står på schemat med förken F


Många pussar o kramar
från en energisprudlande brud

ps. mina strumpbyxor stinker fotsvett, har man gått snabbt då?

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hej där..



Läste hos Mira att du skall vara med på bloggträffen! Så roligt det skall bli att träffa alla.

Jag ville bara kika in och säge Hej - jag kommer också!

2009-03-16 @ 12:06:06
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att du vill göra det .. vart bor du?

2009-03-16 @ 15:20:14
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0