Helgen slut...

Söndagar är ganska sköna
men ack så trista då man vet att det är jobb
imorgon

Vaknade kl.8 av telefonen
att det verkligen inte går in
att jag inte vill ha någon kontakt
"min sida av sängen" fylldes i fredags
av den nya....
3v hann lakanen svalna
Varför kan man inte få vara ifred om han
ändå gått vidare så långt?
Jag accepterar att han gått vidare, jag kan ta det
men inte att han hänger sig kvar vid mig
och gång på gång söker kontakt
Det får vara bra nu!


Underbar frukost intogs med 2 helt
fantastiska människor
sen en långprommis
med värdinnan för helgen
Mycket prat o mycket känslor som vädras där

Ägnade tiden på tåget hem i telefon
singelpappan är hemkommen och ringde idag
kul att höra att allt varit bra
och lite roligt att jag kom så högt upp
på "att kontakta listan"

Jobbade lite med mitt andra jobb
gick riktigt bra och
förhoppningsvis kommer det snart
att lossna rejält

Handboll på TV
många "grabbar" på msn o sms
snart en riktigt bra tjejfilm
" I hennes skor"
som jag verkligen gillade skarpt förra gången jag såg den
ska bli riktigt nice att snart
hoppa in i duschen, ta en kopp te
och bara krypa ner under täcket
och mysa
medans filmen rullar på tv´n

Denna vecka är det återigen
fokus på jobb
Måste verkligen hitta ett jobb
NU
Det kommer ju aldrig att gå annars
Om inget jobb finns innan april är till enda
är det kört!
uhhhhhh hemska tanke


Nu bara mys

Ha en super söndag
 
Kram alla pärlor o svin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gumman...svara inte när han ringer nu!! Han har ju klart å tydligt visat att han går vidare...så nu får han väl änna ge sej elle??



Kämpa på gumman!! Å ring om de är något å du behöver ösa galla!! De är ju de vi systrar finns till för!!



Kram på dej

2009-03-23 @ 07:52:17
URL: http://www.updatebylisa.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Hoppas du har haft en bra måndag!

2009-03-23 @ 17:54:45
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mamsen

Hej!

Härligt med en bitchig brunett på partajjet på fredag!

Hjärtligt välkommen!

Maila gärna för vägbeskrivning!

Tjipp

2009-03-23 @ 20:57:25
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0