Hur svårt är det att fatta....???

Dygnet borde verkligen ha mer än 24 timmar!
Hinner verkligen inte med allt som ska göras.

Var på kvinno-hälsa-mässa igår med mitt Mary Kay och blev verkligen såååå peppad. Nu kommer det verkligen gå rakt upp mot himlen... haha
Idag fick jag höra om en dam som gått i pension som tidigare varit konsult. Hon hade "bara" tjänat 103 miljoner dollar sen hon började med detta i slutet av 60-talet.... Trist ju att tjäna så mycket pengar på något som känns som en lek och hobby!

Mycket diskussioner på msn har pågått både igår o idag, känns inte alls som det ger nåt, att det går framåt och tillför något på nåt sätt utan bara ytterliggare bevis på att jag är dålig, kör över människor och inte är värd att få visa att det inte är så...
Att han sen också har träffat en ny tjej, "pussats" och ska träffa henne igen troligen denna vecka gör ju verkligen att man känner sig som en bra person....
Tänk att jag verkligen planerade att gifta mig med en sån, att preventivmedel sattes ut och att det inte skulle gjort något om en graviditet kom...
Fatta så jävla sjukt det här är och att jag verkligen inte orkar älta den här jävla soppan mer. Kan inte fatta att det händer mig, att det verkligen går till så här i verkligheten. Händer inte bara sånt här i såpor?

En hektisk vecka har alla fall påbörjats, imorgon blir det middag med en underbar vän, torsdag är det event, fredag after work, lördag utbildning heeeela dagen och sen söndag är det brunsch kombinerat med utbildning o coaching och troligen lite mer jobb på kvällen!
En sjukt fullspäckad vecka, dock sååå grymt rolig!

Nu måste hjärnan få lite återhämtning, ska dock drömma om Prag inatt för det är världens underbaraste stad. Tänk om man hade fått uppleva den i april som det var tänkt men det sket sig ju rejält kan man säga....


Plan your work and work your plan


Puss & Fler timmar/dygn tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0