Sååå jävla besviken...



Det borde egentligen inte omnämnas här men
det är sååååå tragiskt
att inte ha förmågan att förstå
JAG VILL INTE ATT DU LÄSER MIN BLOGG STAFFAN!!!!
Kan jag vara tydligare?


Jag har tydligen knullat, hånglat, träffat någon
fråga mig bara inte vem för jag vet inte vem han menar
frågan är om han som lämnat mig och själv hånglat, träffat en ny tjej
ens FÅR tycka något om det han påstår att jag gjort
verkligen har hänt....

Trodde verkligen jag hade bättre omdömme än så här
om det fanns någon önskan om att jag ville gå tillbaka
och verkligen spendera mitt liv med han
är det heeeelt förstört nu


tragiskt att det ens händer.....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Skit i pojkjäveln!

2009-03-18 @ 12:56:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sis

vadå snart där igen?? :P

2009-03-18 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0