snabbis

är sååå trött
vaknade nästan en gång/timme
i natt
hade så konstiga drömmar
nästan som att jag feberyrade som man kan göra


Dagen har varit ganska stressande
fått ganska mycket annat på jobbetnu som är kopplat till ansvar och sälj
det ser super bra ut i CV´t
men det känns såååå grymt trist att man vet att man inte får vara med


Blev ganska BF på kvällen
är sååå trött på att
allt ska kretsa kring pengar hela tiden
att någon annan ska bestämma om jag får lön varje månad
att jag är lämplig eller olämplig till ett visst jobb
Det är ju egentligen heeelt sjukt hur lite vi själva
kan påverka handlingen i vårt egna liv

Är så trött på allt sånt nu
varför skulle jag inte vara bättre lämpad
på mitt jobb än någon som är anställd efter eller före mig
det borde vara baserat på det jobb man utför
och inte alltid på massa jävla turordningsregler

Arbetslivet suger just nu


Bitterfitta & Kukhuvud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0