@ work och snart till mitt andra work

Vilken helt sjukt underbar dag!
Solen bara strålar utanför fönstret, tyvärr åker ju de här jävla solskydden ner så fort
den stora gula råkar visa sig utanför
det är nog meningen att man inte ska se det härliga vädret utan
bara köra huvudet i skärmen o JOBBA JOBBA JOBBA

Snart är det alla fall dags för unit möte
det finns inget som är så energipåfyllande som det!
Har fått den stora äran att berätta vad som
var bäst med hela helgen
Undrar om jag ska berätta om CH....
hahaha
Tror dock det är menat att jag ska hålla mig till det vi fick lära oss
fast det är det ju på sätt och vis ;o)


ÅHHH I HELGEN KANSKE DET BLIR BESÖK
PÅ RIKTIGT!!!!

Puss på dig

Kommentarer
Postat av: sis

haha, du får väl ta ett snack med han själv :) johan finns på facebook! ;) och vad börjar bli dags förresten? hahaha..

2009-03-17 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0