Äntligen...

.. en med snopp som villkorslöst tycker om mig!
Lördagen och Söndag morgon spenderades med
Mamsen & Bebben

Lördag eftermiddag var det bara att besegra bakisresterna o bege sig
till mamsen för en lördagkväll med mat o vin
Det blev massa bus med Bebben som fylldes
med både godis o festis så
sockret nästan sprutade ur öronen

Världens goaste unge
men vem trodde annat med världens goaste mamsen!

Mamsen & Bitchen vill åka till grekland
men det går inte mamsens man med på....
Men nu har jag kommit på en super idé
Mamsen, Bitchen OCH Mira åker TILLSAMMANS
Det kan han ju inte säga något om eller hur?
Två stabila och lugna mammor o en halvalkis till brunett.....

Bebben har nog fått en favvis som han fattar alltid kommer skämma bort han järnet
och jag har också fått en favvo i form av mamsen
gud va härligt när man kan träffa nya vänner
som bara har en sån självklar plats i ens liv
TACK MAMSEN FÖR EN SUPER LÖRDAG
DET VAR PRECIS VAD JAG BEHÖVDE!

Mannen som inte stod för sitt ord som det berättades om för någon dag sedan
hörde helt plötsligt av sig inatt i form av sms
Vet inte vad jag ska kalla han än
Mr.J blir det nog...
Var alla fall ett "förlåt mig mess"
Har inte svarat, vet inte riktigt om jag vill det
Det var något som hände den där eftermiddagen som nu inte känns okej
för att det blivit som det blivit
hmmm....


Manliga Män Mottages
Med Mycket Mys & Mutta

Kommentarer
Postat av: Mira

Hahhahahaahahahha



Två LUGNA STABILA.



Ja du... nu startar operation övertala Maken att den stabila lugna frun får följa med.



PÖZZ

2009-05-13 @ 15:16:24
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Mamsen!

Tack själv bästaste Bitchen!!! Du gjorde Bebbens o Mamsens helg

Bebben hälsar o hystar sig handlöst i soffan med grodan höjd i en SKÅL!!

KRAM KRAM

2009-05-14 @ 18:19:47
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0