Ett tidsfördriv att dö för

SKOR:  Älskar ju klackar i alla dess färger, just nu mina höga svarta
SNEAKERS: Älskar även mina nike, blir nog ett par nya snart
JEANS: Använder nästan aldrig sånt
T-SHIRT: hmmm... används inte heller
UNDERKLÄDER: just nu älskar jag de 10 trosor från lindex men även HM´s spets

VÄSKA: saknar verkligen min blå....
PLÅNBOK: den finns inte heller... men min rosa bandet korthållare duger fint
SOLGLASÖGON: Har pappans gamla dängor, super snygga
KLOCKA: Ingen med fungerande batterier
SMYCKEN: prinsessringen blev min i fredags!!!!
TV: Äger ingen TV
MOBILTELEFON: Siemens... bad köp!!! 
MP3:
min lilla ipod shuffel finns inte heller mer....
DATOR: Löööv my HP, men en liten rosa blir det nog snart
SMINK: Älskade Mary Kay
ANSIKTSKRÄM: Tvätt, fukt, serum mirakel från Mary Kay
DEODERANT: Den tog slut igår men nivea pearl är bra
TANDKRÄM: Colgate funkar
SCHAMPO/BALSAM: I´m Redken lost
TVÅL: Mary Kay i duschen o palmolive på handfatet
PARFYM: Älskar JLO´s Miami Glow... svår att få tag i dock

MINERALVATTEN: Utan bubbel stannar Petra
VIN: Rött & Rosé
DRINK: Helt såld på absolut päron, pressad lime o sprite
BRÖD: nej tack, dock är ankarstock oemotståndlig
MAT: pappans kroppkakor eller mormors köttbullar 
GLASS:
DAIJM GLASS!!!!
GODIS: allt som är hårt, surt, lakrits, choklad eller.. ja vad som egentligen
SÄNG: Önskar kanske man låg i någon annans säng just nu, min egen hemma i flickrummet tex
LAKAN: Bomull och vita
FRISÖRSALONG: Älskade Mias i Uppsala, Hairteam
DAGSTIDNING: Aftonbladet
MAGASIN: Amelia


Hittade denna hos syster yster
hon är verkligen ett tidsfördriv att dö för...

Puss & Prinsesslööööv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0