Helgen i övrigt i bilder

Fredagen började med tjejtillställning hos bloggerskan
tema spanien
med både sangira, tortillia och övrig spankinfluerande plockmat


Det föll nog gästerna väl i smaken

Det blev mycket prat
mest om vem som messde till bloggerskan hela tiden...
ni kan ju själva gissa vem det var... ;o)


Söta E och M
efter Nef
inte alla som betalar 100kr inträdde, tar två glas rosé
och sitter o pratar och sen går hem...
haha

Lördagen blev det båt ut i skärgården
måste säga att Göteborgs skärgård är minst lika fin som Västerviks

Två donnor påväg ut till klippor
vilken härlig dag vi verkligen hade
super söta C & moi

Söndagen fick ni i förra inlägget
den är ju dock inte slut än men allt kan man inte avslöja
här inne...
Mamma är läsare av denna blogg!

Väljer att avsluta med just mamma!
Tack för att du finns alltid, jämt och ständigt
Du är anledningen till att jag är den jag är
jag älskar dig och värdesätter dig sååå högt

Tack också för att du gett mig en sån underbar lillasyster
hon är en underbar människa & jag hade inte klarat mig utan henne
och att du välsignat hela våran familj med lillebror


älskade mamma med sin kärlek

Puss och tack mamma för att du är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0