if I could turn back time.....

if a could find a way
I´ll take back all the words that I´ve told you
and you´ll stay....
(egna ord tillagda/ändrade)

en blogg är ju offentlig, det är väl det som är lite
meningen med det hela
men när man vet vilka personer som läser
så känns det inte lika lätt att skriva som man känner

Mr.J alias A´s pappa som han har kallats
är ingen lätt historia
jag har absolut inte skrivit allt jag känner o tycker kring det här
delvis för att jag inte vet men också för att jag inte vill
ikväll har det alla fall diskuterats kring allt utan min närvaro
vilket mottas med delade känslor

jag kanske fattar innerst inne att det inte finns någon mening
med det hela
men samtidigt borde det man känner få ha en större plats än en siffra
att jag är den som vet minst känns alla fall inte bra

att en människa har levt ett liv innan man träffas är väl bara en positiv grej
tänk om man skulle träffa någon som var helt blank
att sedan andra personer ska spela något slags maktspel
om andra personers liv känns som ett skämt
ibland undrar jag verkligen om vi människor vill varandra väl eller om är för egoistiska för att
låta någon annan ha det bättre......


vissa dagar känner man sig som 38 men gläds åt att man bara är 28
och andra dagar känner man sig precis tvärtom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0